16 Nisan 2009 Perşembe

4.

İçinizde Baykuş gören var mı?




Öğleden sonra 4-5 yaş sııfları, sincaplar, tavşanlar, yunuslar. geldiler.



Ben miniklerle ikinci dersimi yaparken, bizi bir kenarda dikkatle izleyen Müze Yöneticimiz Erdoğan Bozok birden sahneye atladı. " Hocaaam ben derse devam edebilir miyim., kenarda sizi izleye izleye , sizi asiste ede ede ben de piştim artık. " dedi ve elinde bir anahtalığı sallayarak benden kürsüyü aldı. üstte/ Tabi, ben çok yaşlandım, yoruldum, artık bu kürsü senin, bundan sonra burada dersleri size bırakıyor ve seni profesör ilan ediyorum. Uzun yılla hizmet vereceğine inancım tam. Sana el verdim" dedim. Çok sevindi. "Yaşasııııın", hemen kendime bir kırmızı burun alacağım, uzuuuun yıllar karikatür öğretmenliği yapacağım. " dedi. Altta/ (!)
Bu önemli devir teslim törenin , alkışlarla ve fotoğrafla tesbit edildi.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder