16 Ocak 2009 Cuma

2008/ Kartal Ahmet Şimşek Koleji

Bu ne ciddiyet arkadaşlar. Doğru tabi "Mizah ciddi iştir."
Oya öğretmenim kolay gelsin..." Not mu atıyorsun yoksa?.."
İşte bu kadar, al sana ilaç kutusundan bir bebek. İşte baş, gövde, kollar ve bacaklar.
" Yoruldunuz mu arkadaşlar? Birer şeker yiyelim mi?"
Ekip çalışması tam gaz devam ediyor.
"Nasıl oldu karikatür öğretmenim? Bu benim."
"Su isteye var mı çocuklar?"
Hareketler, fasulye vücutlar güzel olmuş.Harikasınız. Altta kendi dünyasını yaşayan bir kraliçe.
Kartal Ahmet Şimşek Kolejinde önceki yıllarda yaptığım ana okulu çalışmalarını sitemin ve karikatür okulu bloğumun kendi sayfararında uzun uzun anlatmıştım. Oralardan takip edilebilir..Bu bloğa önceki çalışmalardan küçük örnekleri nostalji olsun diye koydum.
Bütün bu çalışmaları CD ye kaydedip okul yönetimine teslim ettim. dileyenler Kartal Ahmet Şimşek Eğitim Kurumları Genel Müdürü Orhan Yorgancı beyden temin edebilirler. Bana bu imkanları sağladıkları için Eğitim Kurumları sahibi sayın Ahmet Şimşek beyefendiye ve okullar Genel Müdürü sayın Orhan Yorgancı beye ve bana sekiz yıldır hep destek olan tüm sınıf ve okul öğretmenlerine, görevlilerine yöneticilerine sonsuz teşekkürlerimi sunuyor öğrencilerimin gözlerinden öpüyorum. Onlar benim mesai arkadaşlarımdı. Onlara hayatları boyunca başarılar diliyorum. İnanıyorum ki karikatürü tanıdılar, artık bu konuda hiç bir yabancılık çekmeyecekler. Mizahın özünü benimsediler. Onların dudakları hep gülümseyecek ve de hep hoş görülü olacaklar.Hem de tam kadro olarak "GÜLEN DÜŞÜNCE" yi yaşatacaklar.
Raşit Yakalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder