16 Ocak 2009 Cuma

PERİHAN AKTÜRK ANA OKULU- 2-

Derse başlayalım mı?. "Eveeeet."

Sınıf öğretmenleri beni ilgi ile izliyorlar.

Şimdi sizlere kağıt dağıtacağım.
" Çantanızdan tavşan çıkacak mııııı?
" Hadiii, tavşan çıksın artık."
" Sizler geometrik şekilleri biliyor musunuz?" " Eveeeet, kare, üçgen, daire...."

" Buna bir isim koyalım mı?" " Eveeet. Bobi olsuuuun."
Her şey yolunda. Onlarla iletişim kurmaya başardım.

İşte çizimlere başladık bile.
Artık rahatlamıştım. Gerisi kolay oldu..

Çantamda malzeme dolu.. Ama onlar içinde tavşan da var sanıyor hala..

Bu öğrenci önce çok güzel bir desen çizdi. Şaşırdım. "Harika oldu." dedim, o ise onu beğenmedi ve karalamaya başladı. Durduramadım. Arkadaşı bir ara kağıdına müdahale etmek istemiş.


Bütün sınıf harıl harıl çalışıyor. Bir ara müdire hanım bir sebeple kontrole geldi, sanırım çalışmalarımızı beğendi ve " Ne kadar çok yönlüsünüz." dedi, bana.

1 yorum: