16 Ocak 2009 Cuma

2009.Kartal Ahmet Şimşek Koleji Ana Okulu.4-5 yaş

Dersimiz bitmek üzere. Servise yetişecek öğrencilerimiz hazırlanmak için sınıflarına gittiler.
Biz biraz daha çizgi film izleyelim arkadaşlar.
Perdeden dersimizi sürdürüyoruz.
4 yaş arkadaşımız yorulmuş biraz.
Kabaktan oyulmuş karikatürleri seyretsek öğretmenim.
Ha, ha haaaaa.. Çok komik bu film.
Bakın şimdi ben ne çizeceğim arkadaşlar, aklıma bişi geldi..
Karalamaktan kağıdım yırtıldı.
Sabah oldu, haydi okula gidelim.
Ne kadar şekersin sen böyle..

1 yorum:

  1. merhaba ben savaş kaynar size ancak burdan mesaj atabilirim.Ben 1,2,3.sınıfları Ahmet Şimşekte okudum.Hatta öğretmenim adı semahat uzgör bana okulun yani 4-Anın fotoğraflarını Ecemi furkanı hatta ardayı kürşat simge zeynep yağmur egemeni emreyi hepsini çok özledim.Eğer bana onların fotoğrafını verirseniz cinsavas@hotmail.den mail ata bilirsiniz.

    YanıtlaSil